Skip to main content

Domaine de Rouviere Provence Rose” nu voor € 6,95   op=op      Domaine de la Rouviere Provence rose 2022 – Wijnlekkerland

Domaine de Rouviere Provence Rose” nu voor € 6,95   op=op      Domaine de la Rouviere Provence rose 2022 – Wijnlekkerland

Domaine de Rouviere Provence Rose” nu voor € 6,95   op=op      Domaine de la Rouviere Provence rose 2022 – Wijnlekkerland

Domaine de Rouviere Provence Rose” nu voor € 6,95   op=op      Domaine de la Rouviere Provence rose 2022 – Wijnlekkerland

Domaine de Rouviere Provence Rose” nu voor € 6,95   op=op      Domaine de la Rouviere Provence rose 2022 – Wijnlekkerland

RETOURNEREN

Na ontvangst van het bestelde product, hanteren wij een twijfelperiode van 28 werkdagen. Binnen deze 28 werkdagen kunt u zonder opgaaf van reden het ontvangen product retour sturen en/of ruilen. Dit kan alleen als deze compleet, ongebruikt en onbeschadigd is. Dit geldt ook voor de verpakking van het product. De retourkosten komen voor rekening van de klant.

ARTIKEL RETOUR STUREN OF RUILEN? ZORG DAN DAT:

  • Het artikel in de originele verpakking zit;
  • Alle labels en kaartjes aan het artikel zitten;
  • U altijd een doos of enveloppe om het artikel doet;
  • U duidelijk het adres van de ondernemer vermeldt;
  • U een brief met uw adresgegevens en het ordernummer bijvoeg.
  • U nooit de originele verpakking dichtplakt of beschrijft.

Indien de retour niet volgens bovenstaande regels is aangeleverd, kan deze niet in behandeling genomen worden.

Wijnhandel van Dijk
Schiedamseweg 22b
3121 JH Schiedam
06 – 109 28 291
info@wijnlekkerland.nl

Voeg een brief toe met uw adresgegevens, bankrekening en het ordernummer. Vermeld ook wat u wilt, ruiling of retour.

Stuur het product altijd gefrankeerd retour, ongefrankeerde retouren worden door de post niet bij ons bezorgd. De kosten van frankering van de retourzending zijn voor eigen rekening. Indien producten niet geleverd worden volgens de oorspronkelijke bestelling (verkeerde maat, fabricagefout) dan zijn de retourkosten voor rekening van de ondernemer. Deze zullen achteraf worden terug gestort op uw bankrekening. Deze dienen dus altijd vooraf betaald te worden.

Let op: Wanneer u een retour frankeert met postzegels, krijg u geen verzendbewijs. Wij kunnen in dergelijke gevallen geen aansprakelijkheid accepteren voor het zoekraken van pakketten. Ons advies is het pakket altijd te frankeren met een pakketzegel.

Bewaar het ontvangstbewijs goed. Het kan van pas komen bij het traceren van het pakket.

EEN ARTIKEL OMRUILEN:

Indien u een artikel wilt omruilen, kunt u dit aangeven in een brief. Vul het artikelnummer en in waarvoor u het geretourneerde artikel wilt omruilen. U hoeft geen nieuwe bestelling te plaatsen. Wij berekenen niet opnieuw verzendkosten voor het versturen van het nieuwe artikel. Houd er rekening mee dat het artikel pas wordt omgeruild als het geretourneerde artikel bij ons binnen is. Wanneer het artikel dat gevraagd wordt niet meer op voorraad is, zullen wij het bedrag op uw rekening terugstorten.