GRATIS VERZENDING BIJ EEN BESTELLING VAN MEER DAN € 70,00!

Veel gestelde vragen


Hieronder vindt u onze veel gestelden vragen.
Zit uw vraag er niet tussen, aarzel niet een geen ons een belletje of stuur ons een mailtje.

Hoe te bestellen


Betaalmogelijkheden

Bij Wijnlekkerland kunt u op 4 eenvoudige manieren betalen: iDEAL, PayPal, directe bankoverschrijving en mistercash. Dit kan via onze website: www.wijnlekkerland.nl

Retour zenden

Kwaliteit staat hoog bij ons in het vaandel. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over uw bestelling dan kunt u deze binnen 8 dagen retourneren.

Verzendkosten

Bij bestellingen in Nederland beneden € 70,00 brengen wij een bijdrage (€ 6,50) in de bezorgkosten in rekening. Bij  bestellingen in nederland boven de € 70,00 euro zullen er geen bezorgkosten in rekening worden gebracht. Voor leveringen in Schiedam, Vlaardingen en Maassluis rekenen wij geen bezorkosten vanaf een bestelling van minimal 6 flessen

NIX18

Wij verkopen of leveren geen alcohol aan personen die jonger zijn dan 18 jaar. Door het plaatsen van een bestelling via onze website bevestigt u dat u ten minste 18 jaar of ouder bent. Wij behouden ons het recht voor om niet te leveren wanneer we hier niet zeker van zijn. Bij aflevering kan o.a. in dit kader gevraagd worden om uw identiteitsbewijs te tonen. Mocht blijken bij aflevering of reeds in enig eerder stadium, dat u niet de wettelijk toegestane leeftijd heeft bereikt van achttien (18) jaar, dan beroepen wij ons in dat geval op dwaling en zullen alle gemaakte- en te maken kosten voor vernietiging van de overeenkomst en alle hiermee (overig) gemoeide kosten (direct- en indirect) voor uw rekening komen, welke kosten u hierbij op voorhand aanvaardt.

Garantie


Wij staan garant voor de inhoud, levering en kwaliteit van onze wijnen.

Merk je dat er iets niet klopt?

Laat het ons dan alsjeblieft meteen weten. Dan kunnen we het zonodig corrigeren.

Werkt de site niet goed?

Dan is er misschien een technische storing. Waarschuw ons even, alsjeblieft. Bij voorbaat onze excuses voor het ongemak.

Heb je computer schade opgelopen?

Bel ons alsjeblieft als je schade oploopt door verkeerde informatie of een storing op onze website. Dan zoeken we samen een oplossing.

Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht in behandeling nemen en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

Onze gegevens:

Naam ondernemer:  Wijnlekkerland
Vestigingsadres:      van Heekstraat 29g, 3125 BN  Schiedam
Telefoon:                06-10928291
E-mailadres:           info@wijnlekkerland.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mochten wij hiervoor meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Indien u zich niet kunt vinden in de afhandeling van uw klacht, dan kunt u contact opnemen met Stichting Webshop Keurmerk waar Wijnlekkerland.nl bij is aangesloten.

Zit uw vraag er niet tussen?